Naturellis

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. (Küpsised vajalikud e-poest ostmisel)

Nõustun



Kuivatatud VAARIKA snäkid


Tutvu snäkkidega


Kuivatatud MARJASEGU snäkid


Tutvu Snäkkidega


Kuivatatud MAASIKA snäkid


Tutvu Snäkkidega

Tutvu e-poe tingimustega

1. Ostutingimuste kehtivus Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe naturellis.ee omaniku Naturellis OÜ (registrikood: 14576945), asukohaga Tallinn (edaspidi Veebipood) vahel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.

2. Hinnainfo Naturellis OÜ ei ole käibemaksukohuslane. Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda transpordikulu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel. Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

3. Tellimuse vormistamine Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Vormista tellimus". Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis, olge nõus Tingimustega ning vajutage lingile "Vormista" ja siis "Kinnitage tellimus". Arve, koos makseinfoga saadetakse teie e-postile. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

4. Müügilepingu jõustumine Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5. Kohaletoimetamine Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb valmistada, siis on keskmine tarneaeg 1-3 nädalat, olenevalt tellimuse suurusest. Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

6. Kauba tagastamine Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit - Kauba tagastus. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit - Kauba tagastus või saata avaldus e-poe kontaktmeilile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Veebipood tagastab ostusumma koos tarnekuludega taganemisavalduse ja tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tarnekulu ei tagastata Ostjale juhul, kui tagastatav kaup ei ole defektne ja vastab tootekirjeldusele, sel juhul kannab taganemisega kaasnevad kulud Ostja. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena.

7. Vääramatu jõud Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).

8. Isikuandmete töötlemine Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks. Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.

9. Garantii ja pretensioonide esitamise kord Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi. Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine. Puudusega kauba asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku. Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt 1 nädala jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.


Telefon: +372 5256291
E-post: info@naturellis.ee

Tingimused | Privaatsus

Liitu uudiskirjaga

E-mail

Liitudes meie uudiskirjaga saad infot uute pakkumiste ja soodustuste kohta. Liitu juba täna!

 
Tooted & Transport  /  Kontaktinfo

EDASI